Powered by Blogger.
RSS

travel around the world..

Seronoknye kalau dapat travel around the world.. tapi xboleh.. I'm not rich person.. and my family also not rich.. Tapi.. dapat pergi ke Indon dh kire okay.. but, interesting and can make my new hobby to travel around the world and learn the culture.. btul x?? bezkn.. last sunday (12/12/2010) My sis pergi Korea.. melancong.. makcik ni mmg banyak duit kot.. huhu.. org dh keje simpan duit.. bezkn.. tapi saya dh pergi dulu dr die.. hehe.. on tuesday (14/12/2010) pl my younger brother pergi India trip form his university ar.. UTM, Skudai.. seronoknye berjalan.. pesan kt die salwar kameez.. hopefully kamera kt die tu dijage dgn baikkkkk.. hehe.. 20/12/2010 kne pergi kursus bukan travel.. huhu.. xpe.. belajar rjn2.. dapat duit banyak.. berbakti utk keluarga.. then pergilah ke mana2 shj.. europe pasti bez.. hopefully...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS