Powered by Blogger.
RSS

DAEGU 3

Nak cite pasal daegu memang xhabis.. so.. ni cte aktiviti yang ktrg wat sepanjang di daegu antaranya picnic jelah yang berjumpa dengan org2 malaysia di sekitar daegu.. pasangan suami isteri ni Kak Lid and Abg Fizi org pertama ktrg kenal sebab dikenalkan oleh Sumayyah yang kenal dari my senior.. die ni blok sebelah je.. ade juga family en Mutalib ade isteri and anak2nye.. and yang lain2 juga.. ramai juga tu..

Ni picnic kat yeungnam University










ANak en Mutalib tu yang baju oren comel x??

Ni pula masa 1st Kak Lid wat makan2..






Okay.. ni pula kt Daegu University.. ktrg wt murtabak (aku yang wat xjadi sangat pun).. kentang, salad and buah kot..







Suami kak lid yang rambut pjg tu.. sumayyah yang tudung kuning.. en mutalib and wife baju biru belng2 and tudung hitam sebelahnye.. kak sue2.. yang tudung oren and hitam






Visiting lecturer.. haha.. ni mmg xigt dunia esok keje tapi stay samapi pintu terkunci.. ktrg masak2 kt sana.. memang bez.. masak tomyam.. ajak en mutalib sekali.. Puan Azianti nak berkenalan coz die pu nak sambung PhD kt Daegu U juga.. Ni gambar ktrg punya aktiviti dengan Puan Azianti and Suaminye yang crazy2 juga tu..























Buat karipaplah.. masak tomyam.. sayur campur (serius mmg sedap cz sayur dorg segar2), telur dadar and macam2.. semuanye happy.. inilah pengalaman paling bermakna and kenangan yang akan terpahat di dalam hati sebagai seorang pelajar yang dapat peluang macam ni.. Thanx to Puan Azianti cz believe me and semua yang banyak membantu.. love U all..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: